Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

stressad

Av anny - 14 mars 2008 22:05

Stressad..

  Ja, så är det ju att gå i skolan och försöka få livet att ändå snurra runt. Plugg hit, vänner dit. Och snart ska man bort också, kommer va borta i tre veckor nu. Ska bli skönt, även om man på så vis säkert kommer att bli ännu mer stressad. :S Men så är det ju,.. man kan inte ha kul utan att det blir till en viss kostnad. Fast det är det värt, och snart (inte så jättesnart, men ändå) är det ju i vart fall sommarlov. Då får man vila ut, om man förstås inte ska ta en sväng neråt, mer söderut. Vilket skulle va riktigt skönt! Längtar verkligen till sommaren och solen kommer. Kunna ligga på stranden och steka.. finns det något bättre?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anny - 21 maj 2008 23:45

  Längtar så tills fotbolls EM börjar!!   och tills skolan slutar såklart.. fast det är väl typ samtidigt!!   hoppas bara jag kan se några matcher, sommarjobbar under den tiden, det är lite tråkigt, men lite borde jag allt hinna se! :S     sitter upp...

Av anny - 18 maj 2008 22:14

  Alltså nu har det blivit dåligt väder igen!!!   Varför har sverige så dåligt väder..   aja.. det äer inte det jag vill skriva om.., eller ni vill läsa om så..     Men, sverige förlora mot finland igår.. tråkigt, hade trott att de skulle vinna där. ...

Av anny - 7 maj 2008 23:03

Jag vill ha sol!! Nu har det visserligen varit rätt så bra med sol.. fast på sistone börjar det bli lite dåligt igen!! Hann bli brun, men det försvinner snart om inte solen kommer tillbaka strax!! Varför kan det inte bara alltid vara sol. Fast det är...

Av anny - 27 april 2008 19:48

  Nu var det verkligen evigheter sedan jag skrev sist. Men som ni kanske redan förstått så har jag väldigt mycket att göra. men nu har jag äntligen hittat lite ledig tid att sätta mig ner och skriva på!     Men FÖRLÅT!! för att det tagit så lång tid ...

Av anny - 16 april 2008 22:25

   Oj Oj, man börjar ju undra om det är  någon mening med omröstningarna alltså!? :D  skulle vilja få ett resultat..   :S.. aja!     Klarade av dagen idag, relativt bra. Somnade inte, vad jag märkte själv i alla fall, och klarade till och med av trä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards